28 August 2009

mJ; LOVE

to: puteeh
kasihan kaw,,aku bukan tapenah ckp apew kat kaw,,aku selalu cakap,,kt ym pown kaw selalu citew kat aku kan,,aku bukannya ape dowhh,,aku tawu kaw sygg gilew kat die,,tapi aku jugak penah cakap,,jgn smpai die "over" or else im gonna kick his butt! (heheheee!),,sbb aku tawu kaw sygg gilew kat die cumew kaw jdk GF terbiar ajew,,hehehe shiaann betul! korg bincang laa,,manew yg patut! ask him to spent more tym wif u,,lagipun..korg baru sgtt3,,kalw daa lame nati kaw masey bole accept to be in diz condition? kaw pown patut bgtaw die ape ajew mslah kaw tntg hubungn tuh,,kaw msj ajew die kat ym ke mspce kew,,bia die bacew,,sampai terbuntang bijik mate~huuu,,yg penting die harus dan wajib tawu; kaw sygg die!
........................................................
so,,diz are few tips for u n u'awls out there,,make changes! love is beautiful,,trust me..im in love too~
1. clbrte annvrsry hari pertama kowg bertemu-setiap bulan!
( if clbrte annvrsry "is counting to a year.." setiap bulan memang daa biasa sgt org buat,,hahhaa..igt kew  korg bilew? ini pasti tak ramai org wat sbb tak igt!)
2. mntk mate korg pilih dari num 1-55,,num yg dipilih bf/gf korg tuh ialah jumlah ciuman yg korang patut bagi pada dia
(byngkan if die mntk num 55,,tak ke bengkak bibir kowg nanti?? hahahahaa)
3. NEVER, never, never say "I told you so...".
(kenapa jgn?? kan aku daa cakap..so,,jangan laa..- ini akan menyebabkan mate korg terasa bersalah yg teramat sgt,,sbb tadengar ckp korang)
4. bfore gettin' out of bed, call ur cyg,baby,ataw anje(yucks!) den give him/her a kisz!langsung kamoo cakap padanya; "sy amat bersyukur dpt kamu"
(korg boley menukar ayat2 tersebut mengikut keselsaan lidahmu,,hahahaa..yg pntng ia adalh kata2 ikhlas dr hati korg utk die pagi tuh)
5. beritahu mate korg yg kamoo - chenta, adore, admire, rindu, desire, perlu, want,, idolize, him/her..
(die akan tawu tg korg hargai die,,,)
6. Tuliskan si dia satu cek atas name die for ONE MILLION kisses!
(bukan sejuta ringgit,,mati nk korek duit  tabung pon tacukup! better,,bagi cek nee,,die boleyh "clear" kan cek tuh dgn kamoo~)
7. Write ur own love poems then korg record pastu bg kat sygg kowg tuh den record detik tuh pastu post di youtube!
(waaa,,gilew commitment weyhh,,ini membuktikan kowg nee jiwang n sggttt syg kat die! hahahaha)
8. always igttt ; "Women fall in love through their ears, men fall in love through their eyes."
(im speechless......)

...........................................................
XOXO;
si merah jamboo

No comments:

Post a Comment