24 August 2009

the making of 'The Fourtress' Part |

hye,,kami Fourtress.! chehh,,mcm ayat nk keluar tv,,heee..aku merah jambu,,kawan kepada unguu dan puteeh,,nama kumpulan nee,,aku yg bagi,,wanna noe why Fourtress? bcoz,,asalnya..kitorg berempat,puteeh,,unguu,me plus "NSY",,kawan baek,,sgt baek yang teramat baek!kitorg nee "unik" taw bilew samew..!aku yg bagi name nee,,shedap ahkk hee,,Fourtress diambil dari num 4=FOUR n "tress" dari perkataan actress=pelakon perempuan(asal pelakon?? sbb kamee mmg!),,aku bg name nee waktu kitorg(7 org semewnyew; fourtress,my bf; Aj,abg Iq,abg Ad) nk naek bukit yg tggi tuh named; BROGA..adew 4 puncak,,LoL!pasal broga,,bialah puteeh yg citew,,bia aku citew pasal Fourtress..

kitorg nee kinda active2 punye gal laa,,kitorg sukew nyanyi2,(ini unguu sukew! kami pown sukew..)suke gossip2,(sgtt best!) suke dancing2! (kamee seme dancer aw,,) suke pg shooting,,(sbb dpt duet $$$,,hehee n masuk tv!),,suke outing for modelling; NSY yg mule2 involve in modelling den aku ikot,pastu puteeh lak,,pastu baru unguu dtg teman aku,,den terlibat secara tak sengaja!
we'd shared everything! from make up stuff to clothes to secrets (huu,,sygg kamoo semew!) to inner "thing"(puteeh n me! bodow!) to even my BF! hahahahaaa,,sewel ann,,?sbb dowg rapat nan my Bf,,pg manew2 pown dgn die jugak,,date dgn BF aku pown dgn mereka jugak,,gaaaa! sweet an kamee
nee,,kitorg berempat nee semew perangai laen2..dress up laen2,mindset pun laen..mcm2 laen laa,,mukew lagi laa! berbeda amat~
pasal diri kitorg n life kitorg semew,,tu bia laa unguu ataw puteeh yg cerita..aku akan update lagi bilew2..pnjg2 pown,,bukan kamoo nk bacew,,adew kew yg nak bacew,,eyhh adew laa!


XOXO;
si merah Jamboo

No comments:

Post a Comment